Jump to content

Cb-Za Walki


42 replies to this topic

#21 Modo44

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Bad Company
  • 3,559 posts

Posted 07 May 2014 - 03:31 AM

Zdarzają się pojedyncze mecze, gdzie dobry gracz może prawie samodzielnie wygrać. Mój rekord to 8 fragów z 12. Ale działa to na zasadzie "jestem bogiem wśród tych nowicjuszy, których w ogóle nie powinienem spotkać", a nie "sam zniszczyłem dwie lance dobrych graczy".

Aktualne i planowane zmiany mechanizmu budowania meczy (3/3/3/3 to tylko początek) mogą pomóc. Dopóki nie zostaną zaimplementowane i odpluskwione, zaglądam więcej na forum niż do gry.

Jedyna zaleta FTP (wracając do tematu zarobków w meczach) jest taka, że ktoś wciąż nad tym pracuje, a nie sprzedał i olał (hello, Battlefield). Wymuszenie grindu to niestety dość skuteczny środek sugerujący ludziom wydawanie pieniędzy na utrzymanie całego bałaganu. Optymalnie byłoby kupować tylko garaże i nieistotne duperele (kolory, dodatki do kokpitu), ale aby to zarabiało, potrzeba wielokrotnie więcej graczy i mądrzejrzych ludzi od marketingu.

Edited by Modo44, 07 May 2014 - 03:35 AM.


#22 Kmieciu

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Urban Commando
  • Urban Commando
  • 3,437 posts
  • LocationPoland

Posted 07 May 2014 - 03:55 AM

Nic ci nie odejmując Modo, ale same fragi wiele nie znaczą. To, że skutecznie dobijałeś wrogów jest oczywiście godne pochwały, taki wynik znaczy że kontrolowałeś całą grę i nie siedziałeś w jednym miejscu. Jednak zastanów się sam: jeśli jesteś sam kontra 3 nieuszkodzone wrogie mechy, to jakie masz szanse? Żadne.

Jeżeli wróg ma przewagę liczebną to jedyna opcja to snajpienie z daleka - może mają gorszego cela od ciebie. W otwartej walce nie ma szans.

Mój rekord to 7 na 8 fragów w zamkniętej becie, co ciekawe Dragonem :-)

#23 Modo44

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Bad Company
  • 3,559 posts

Posted 07 May 2014 - 04:08 AM