Jump to content

Internationell Klan Välkomnar Nya Spelare, Särskilt Européer Och Nordbor

CWM

No replies to this topic

#1 Vilsen

    Member

  • PipPip
  • Ace Of Spades
  • Ace Of Spades
  • 34 posts

Posted 03 September 2015 - 01:13 AM

Lystring krigare!

"Widow makers" är en klan med lång bakgrund och har funnits sedan Mechwarror 2 lanserade NetMech 1995. Klanen är grundad i USA, och även om majoriteten av spelarna är nordamerikaner har vi medlemmar över hela världen.

Förband:
1st Assault - The A.C.E.S
55th Strikers - The Iron Web
88th Guardians - The Death Dealers

Jag är medlem av 88th Guardians som är den europeiska divisionen av Clan Widow Makers. Vi söker nya medlemmar; gamla som unga, nybörjare som veteraner. Alla är välkomna.

Jag har puggat många drops som ensamspelare. Det blir väldigt tråkigt och oorganiserat i längden. Jag har också provat diverse andra klaner, men jag tyckte det blev alldeles för tävlingsinriktat. Av en slump droppade jag med några från"Widow makers". De bjöd in mig i deras grupp och det slutade med att jag hade så roligt att jag spelade hela natten.

"Widow makers" är en mångsidig klan. Vi har medlemmar som representerar oss i MRBC, så du passar in hos oss om du är tävlingsinriktad och vill spela i ligorna. Vi har också många casual-spelare som bara droppar för att ha roligt. Vi brukar frekvent arrangera olika evenemang inom vår egen klan, alltifrån träning till tävlingar med diverse priser. Hos oss hittar du allt.

Vi använder Teamspeak3 och pratar engelska.

Om du är intresserad är du välkommen att kontakta mig.
Du kan också skicka en vänförfrågan in-game till mig "Vilsen". Om jag är offline, prova den trevliga pajasen som inviterade mig, "Lilferret".

http://www.widowmakers.com





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users