Jump to content

Isengrim Rekuttering


4 replies to this topic

#1 Jarl Dane

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Generalløytnant
  • Generalløytnant
  • 1,803 posts
  • Twitter: Link
  • LocationJarnFolk Cluster

Posted 23 October 2013 - 12:25 PM

Posted Image


Axe-age, sword-age - sundered are shields
Wind-age, wolf-age, ere the world crumbles;
Will the spear of no man spare the other.
The Isengrim

.

Posted Image






Det fjerne JàrnFòlk af den dybe periferi har meget lidt interesse i gøren og laden i Inner Sphere . De forskellige arve krige har kværnet i århundreder for disse hårdføre opdagelsesrejsende og erhvervsdrivende. Endnu en ny trussel lurer udenfor kanten af ​​den kendte univers . I modsætning til de dunkle og uvidende beboere i Inner Sphere er det de stærke JàrnFòlk der erkender den trussel , der brygger lige uden for stjernetågen "Beskytteren"

Store Altinget blev forvist den kolde forblæste verden af ​​Höfn . Hvis de samlede alle de store familier og deres mindre allierede. Talrige synske seere advarede om, at dette var mere end en invasion og at dette kunne være enden at Ragnarok var nær.

Altinget fastslog, at en gruppe af frivillige ville blive sendt til Inner Sphere til at kæmpe i de kommende kampe. JàrnFòlket har måske har vendt ryggen til InnerSphere , men de ville ikke lades ude af Ragnarok . Disse frivillige gøe sig klar til kamp og ofre gerne deres liv for FRR , deres fjerne fætre , og gøre alle JàrnFòlk fortjent til en plads i Valhal.

Disse udvalgte, kaldte sig Isengrim , "Iron - Fierce " og Altinget valgte et Jarl fra en af ​​de mindre familier til at lede dem . Isengrim rejst til FRR hvor de bønfaldte regeringen til at give dem mulighed for at danne en Regiment . FRR , så en mulighed for at udvide deres indflydelsessfære til deres fætre i JarnFolk Cluster ,og de var enige om at Isengrim var værdige og sikrede dem en håndfuld gamle , knapt funktionelle 2. linje BattleMechs .

Posted Image




Isengrim er en FRR allieret Merc Unit . Vi er RP venlige og vil acceptere ansøgere baseret på holdningen snarere end pilotfærdigheder . Men vi vil træne , og vi vil bestræbe os på at være den bedste enhed derude! , vores første prioritet at skabe et positivt miljø af ligesindede individer.



Konkurrencedygtige :
Vi har i øjeblikket konkurrencer i "Inner ShereWars League". Som 1., 2. og 3. Isengrim . Kampen naturligvis for FRR . Vi er ved at oprette en skandinavisk enhed (Hær/Here 3) som har til mål at konkurrere i 12 mands spil, så hvis du er en dygtig spiller og er venlig så er du meget velkommen til at joine vores internationale gruppe.





Om mig:
Mit navn er MechTheDane , har jeg også været kendt som Spear Dane på XBL . Jeg har tidligere kørte (sandsynligvis kun ) FRR baseret enhed på Mech Assault 2 kendt som Tyr's Regiment . Mit hold var meget aktivt i den konkurrenceprægede liga scene på MA2 . Nogle folk vil stadig genkende mig fra dengang. Jeg har også været meget aktiv i førende diverse gaming klaner på SC: BW, Chrome Hounds, og Armored Core V. jeg forsøger altid at balancere evner med attitude.

Spoiler


Hvis du er interesseret i at joine vores klan er du velkommen til at besvare mig her eller send mig en PM .Jeg formoder, at vi har masser af tid , før CW lancerer (BGB erklærede dato + 2-6 måneders forsinkelse + andre undskyldninger = CW Launch i 2032 ), men jo hurtigere vi får organiseret jo bedre.

#2 Cartogan

    Rookie

  • 9 posts
  • LocationDenmark

Posted 26 October 2013 - 12:02 AM

Kunne være fedt med nogle flere danskere og skandinaviere i guilden, flinke fyre fra den her klan ! Vi mangler flere folk i det nordiske regiment! :)

#3 Jarl Dane

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Generalløytnant
  • Generalløytnant
  • 1,803 posts
  • Twitter: Link
  • LocationJarnFolk Cluster

Posted 11 November 2013 - 01:23 PM

Isengrim Bloodsmoot:

http://youtu.be/jqbR9EvyWNg

Edited by Mech The Dane, 11 November 2013 - 01:24 PM.


#4 MisterPytt

    Rookie

  • Korpral Første Klasse
  • 3 posts

Posted 04 February 2014 - 11:59 AM

fede videoer

#5 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 04 February 2014 - 07:18 PM

Jeg er meget interesseret, har længe håbet på en nordisk enhed ville poppe frem, og tror måske det her er det tætteste vi kommer. så add mig skriv til hvad skal jeg gøre?

tror jeg har et par andre Dansker som måske også gerne vil være med.

Edited by Nekudemus, 04 February 2014 - 07:26 PM.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users