Jump to content

Dansk Merc Enhed


14 replies to this topic

#1 Starkad10

    Member

  • PipPipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • FP Veteran - Beta 1
  • 54 posts
  • LocationDenmark

Posted 18 June 2013 - 07:22 AM

Landsfæller!
Nu nærmer vi os stille og roligt tiden hvor Community Warfare forhåbentligt bliver søsat, nok det som de fleste venter på!
Selvom vi ikke ved meget om hvordan det kommer til at virke, så ved vi dog at lejesoldatsenheder, eller Merc Units, om man vil, skal bestå af minimum 12 mand, og kampene vil handle om hæder, jord, teknologi og rigdomme!
I den forbindelse har jeg luret lidt på om en dansk merc enhed kunne have interesse? Jeg sidder og små roder lidt med det, men vil lige høre om der er opbakning omkring projektet?
Jeg tænker noget ganske stille og roligt, med fokus på det sociale, men selvfølgelig med den seriøsitet det der nu følger med så kampene kan vindes, og jorden kan ejes.
Der vil selvfølgelig blive planlagt kampe, få bikset noget forum osv. sammen for flokken, samt selvfølgelig lavet enheds mærke og alt det der, men inden jeg giver mig for meget i kast, så giv jeres besyv med om lysten kalder!
- Starkad

#2 Sasha Volkova

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Gunjin
  • Gunjin
  • 449 posts
  • LocationThe Void

Posted 18 June 2013 - 08:22 AM

Spørgsmålet er vel mere om man vil stemples som værende en minoritet(lad os være realistiske, selv folk der taler franks, tysk, spansk og lign ¨store sprog¨ bliver mærket og endda hadet for at vælge at spille med folk der taler deres eget sprog frem for bare at tale engelsk som et samlet community.

Jeg tror også du skal regne med at have minimum 20 personer i din enhed hvis du forventer at kunne stille et helt 12 mans hold hver gang.
Mest fordi de fleste folk jo har ting i hverdagen som kan tage deres opmærksomhed plus du bliver jo nødt til at kunne holde på de områder du erobrer - dette kan jo ikke gøres uden et fuld hold :b

Alt det værende sagt så vil jeg jo ikke være super deprimerende og bare komme ind og male fanden på væggen...
Så hvis du mangler en enkelt mand I ny og næ, så lad mig da høre fra jer.
Jeg er altid klar på lidt freelance arbejde ved siden af det corp jeg er medlem af.
Sort arbejde er jo alligevel ikke noget der falder de fleste danskere unaturligt xD

#3 Ras187

    Member

  • PipPipPipPipPip
  • The Merciless
  • The Merciless
  • 145 posts
  • LocationDenmark

Posted 20 June 2013 - 12:01 PM

God god god ide,,, men lidt sent ude desværre. har været et stolt lunawolves member i 9 måneder nu...

Men vil godt høre hvordan det går jer, og hvis i needer en freelancer i ny og næ, kan jeg nok også hjælpe jer i dagtimerne. For et dansk merc corp, Hell Ya :rolleyes: ...
Props herfra :ph34r:
Salute Ras187-http://lunawolves.org :lol:

Edited by Ras187, 20 June 2013 - 02:23 PM.


#4 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 28 June 2013 - 06:23 AM

Jeg er Helt sikkert go på en Dansk Merc faction! og hvis det er svært at finde folk måske lave en nordisk faction?

#5 tommilator

    Member

  • PipPipPip
  • 65 posts
  • LocationZealand, Denmark

Posted 30 June 2013 - 01:39 AM

Lad os se hvad CW giver af fordele til Merc enheder. Indtil videre tyder det totale kommunikations blackout fra PGI's side ikke godt. Phoenix leaket viser at loyalty Points bliver en del af det. Hvad de kan købe er stadig et mysterie.

Forhåbentlig løftes lidt af sløret med den store juli opdatering på tirsdag. Men det er MWO det her, så under alle omstændigheder skal vi se det i spillet før vi kan tro på det.

#6 Starkad10

    Member

  • PipPipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • FP Veteran - Beta 1
  • 54 posts
  • LocationDenmark

Posted 07 July 2013 - 02:17 AM

Nå, men mens vi stadig venter i mørket på at finde ud af hvad CW egentligt bliver for en størrelse, så vil jeg da lige give mit besyv med igen.
Der er ingen tvivl om at det er en udfordring at lave en dansk enhed, med spillere nok. Indtil videre, så er det jo ikke mange der har givet udtryk, men inkl. dem her på siden, så er der nok en syv mand i alt der har givet udtryk for at det er en god ide. Ideen om et nordisk kompagni (med engelsk som hovedsprog, jeg har i hvert fald tæmmeligt svært ved svensk er også klart en mulighed :unsure:. Jeg roder lidt videre med det, og så ser vi lidt på det igen når vi nærmere CW noget mere.

#7 PyreLlght

    Member

  • PipPip
  • Elite Founder
  • Elite Founder
  • 47 posts

Posted 09 July 2013 - 08:27 AM

Jeg har normalt ikke så meget tid, men jeg kunne muligvis godt være frisk.

#8 Kellon Black

    Member

  • Pip
  • Bad Company
  • Bad Company
  • 10 posts

Posted 20 October 2013 - 10:27 PM

Er dette topic stadig åbent? Jeg er klar på at give smæk til de onde udlændinge.

P. / Razagh

#9 tommilator

    Member

  • PipPipPip
  • 65 posts
  • LocationZealand, Denmark

Posted 26 October 2013 - 11:05 AM

Topic er stadig åbent og cw er stadig i designfasen. Jeg vil tro vi snart får lidt info om hvad loyalist faktioner kan forvente, så vi kan træffe et valg. Under alle omstændigheder tror jeg ikke pgi leverer noget der minder om persistent mmo cw før 2014.

Indtil da står den på counterstrike mech pew pew

#10 Savage Wolf

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • The Wolf
  • The Wolf
  • 1,323 posts
  • LocationÅrhus, Denmark

Posted 28 October 2013 - 11:57 PM

Jeg er også frisk, selvom jeg oprindeligt tænkte på at joine FRR. Men som sagt så ved vi endnu ikke hvad den store forskel på loyalists og mercs bliver.

#11 thorhauge

    Member

  • PipPip
  • The Butcher
  • The Butcher
  • 41 posts

Posted 15 December 2013 - 12:37 AM

Hvis det bliver til noget så stiller jeg os op

#12 CSHubert

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Fury
  • Fury
  • 408 posts
  • LocationDenmark -Northern Europe

Posted 19 February 2014 - 03:04 AM

Hey jeg er med :rolleyes:

#13 Goettrup

    Rookie

  • Survivor
  • Survivor
  • 1 posts

Posted 14 November 2016 - 02:45 AM

Gammel tråd, men er den stadig relevant? Jeg er klar på all danish assault team.

#14 MrKommodo

    Member

  • Pip
  • Death Star
  • 19 posts

Posted 01 January 2017 - 03:12 AM

Tror det bliver ved ønsketænkning..Men hvis folk vil "pug droppe" så er jeg til tider onlinel. Bare ADD mig hvis du ikke allerede har!

#15 Shogun Gaming

    Member

  • PipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 50 posts

Posted 26 April 2017 - 06:49 AM

Jeg er med igen efter en del års "pause"...og feel free til at add mig :) streamer også på både twitch, beam og youtube ;)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users