Jump to content

Steiner And French

No replies to this topic

#1 INKBALL

Member

• PipPipPipPipPip
  • Little Helper
  • Little Helper
  • 129 posts
  • LocationMontreal

Posted 18 January 2014 - 07:11 AM

Hey guys,

Not that my english is THAT bad, but cause i prefer findind someone from my place so we can have time to play, and cause some of my friends are frenchies and i'd like to make them try the game (even, 2 of them did play mw4 until microsoft dropped it). Anyways, PM me so we can trade skype. Note that i can accept english ppl, but i'd prefer frenchies

A little about me:
26yrs old.
got a wife and little 18 old boy.
I'm supervisor at Staples Canada
I usually play from 8to10pm (ET) 3-4 times week, and a little more on weekends. But i cant play on saturday nights until spring since i play arena football.
I think I'm over average player (i'd say 25-30 centile ), i almost always play to win, but I don't consider myself as a competitive player

So, if you think we can have fun together PM me.

Salut,

Pas que mon anglais est dégueux, mais j'aimerais mieux jouer avec des francais (du québec) de préférence, parce que ca serait plus facile de faire des games ensemble. J'aimerais aussi que de mes amis se joignent a nous (qui ont la pluspars joués a MW4(et certains ont brulé le jeu)). PM moi pourqu'on puisse se partager nos skypes.

Un peu sur moi:
J'ai 26
une femme, et un garcon de 18mois
J'suis superviseur chez Bureau en Gros
Je joues habituellement de 20à22heures le soir, entre 3-4fois semaines et un peu plus les fin de semaines (notez que je joues au arenafootball jusqu'au printemps alors moins les samedi soir).
Je crois etre au dessus de la moyenne au jeu (25-30e centille) et je joues pour gagner, mais je ne considere pas jouer compétitif.

Alors, si tu crois que ca peut marcher, PM moi.

Thanks for your time,
Sébastien

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users