1
28 replies to this topic
Posted 30 March 2018 - 08:35 AM
No to spokojnie się wyrobisz. O ile w niedziele masz także czas.
Posted 30 March 2018 - 09:33 AM
Będzie jakiś stream z turnieju?
Święta spędzam poza domem ale chętnie obejrzę zmagania na tablecie :-)
Święta spędzam poza domem ale chętnie obejrzę zmagania na tablecie :-)
Posted 30 March 2018 - 10:21 AM
Ktoś wspominał (chyba AndrzeJ, że będzie streamował swoją grę). Ja zachęcam serdecznie i proszę też aby kto ma takie zapędy nagrywał i montował coś z turnieju (może nawet wspólnymi siłami). Ja niestety jestem zielony w temacie filmowania gier.
Posted 30 March 2018 - 12:04 PM
Garran Tana, on 30 March 2018 - 10:21 AM, said:
Ktoś wspominał (chyba AndrzeJ, że będzie streamował swoją grę). Ja zachęcam serdecznie i proszę też aby kto ma takie zapędy nagrywał i montował coś z turnieju (może nawet wspólnymi siłami). Ja niestety jestem zielony w temacie filmowania gier.
albo możesz użyć funkcji nagrywania wbudowanej w drivery AMD i Nvidii i/lub MSI Afterburner.
Edited by Horseman, 31 March 2018 - 02:30 AM.
Posted 30 March 2018 - 11:43 PM
MechWarrior Black Knight, on 24 March 2018 - 12:28 PM, said:
Krol Ziemniakow pIsze sie na ostatnie miejsce
No nie wiem, nie wiem. Ja nawet nie mam 1 mecha który by się nadawał na taki turniej i będę latał na jakimś dziwactwie które prawdopodobnie do niczego się nie nada
Garran Tana, on 29 March 2018 - 11:43 PM, said:
Cześć! Dopisuje Cie do listy uczestników
Zgłoszenia przyjmuje do dzisiaj, do godziny 19.
Podczas turnieju obecność na Team Speaku obowiązkowa (dla ułatwienia organizacji).
Paringi dziś wieczorem, turniej startuje jutro od 16 (nie musicie zlecieć się wszyscy na raz ) i na spokojnie do wieczora zrobimy pierwszą turę, jak pójdzie sprawnie to i drugą.
Zgłoszenia przyjmuje do dzisiaj, do godziny 19.
Podczas turnieju obecność na Team Speaku obowiązkowa (dla ułatwienia organizacji).