Jump to content

Svenskar sökes! :)


99 replies to this topic

#61 Reefhaal von Mimmiheim

    Rookie

  • 1 posts

Posted 31 August 2013 - 10:15 AM

Hej, 33 vårar ung kille söker :) Jag har börjat lira detta idag. Tar tacksamt emot tips och trix in game.

Ses i siktet.

//Reefhaal von Mimmiheim

#62 YlandeJarven

    Rookie

  • 1 posts
  • LocationUddevalla, Sweden

Posted 03 September 2013 - 01:30 AM

Tjenare!

Ni kan också om ni vill lägga till Ylandejarven. Kör med Skype eller Teamspeak. Jag är 44 år från Väst sverige. Lira en hel del med polarna här men finns det mer som vill lira är det bara guld värd. Mer Svenskar tack :)

Edited by YlandeJarven, 11 September 2013 - 11:09 AM.


#63 anfadern

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Elite Founder
  • Elite Founder
  • 270 posts
  • LocationSweden

Posted 09 September 2013 - 08:09 AM

En minitutorial för dig som vill spela med Svenskar men inte vet hur du gör. Det tog mig några sekunder att begripa hur det hänger ihop. För det första så var inte rädd för att ställa frågor, alla här spelar ju för de tycker det är kul, så folk är trevliga. Installera Skype och teamspeak, det är de program som används för "gruppsamtal". Skaffa ett headset det underlättar om du kan både höra och tala obehindrat.

I spelets gränssnitt hittar ni en knapp längst ned till höger "social" klicka på den.
Här har du ett antal flikar,
- Friends
- Group
- Invites
- Blocked

Friends: Här lägger du till de personer som du vill spela tillsammans med, (det räcker inte med att de är dina vänner på forumet!). Börja med att skriva dit anfadern :-) så har du en första kompis.
Invites: Här bekräftar du de vänner som vill spela med dig.
Group: Här skapar/joinar du den grupp du ska spela med
Blocked: Här lägger du till dina fiender ;-)

Med en förhoppning om att du blev en aning klokare på köpet
//anfadern

Edited by anfadern, 09 September 2013 - 08:10 AM.


#64 KraschOchBang

    Rookie

  • 2 posts

Posted 13 October 2013 - 06:12 AM

Goder afton mina herrar. Ytterligare en svenne anmäler sig för tjänstgöring.
35 bast gammal gosse från Närkeslätten som spelat MWO ett tag nu med varierande
resultat på matcherna. Har inget emot att spela lite mer "organiserat" med andra svenskar
så länge det finns friheten att komma och gå lite som man vill.
Har inte Skype då programmet strular på min dator av någon anledning, men Teamspeak funkar.
Adda mig gärna.

#65 Johannicus

    Member

  • PipPip
  • 26 posts
  • LocationSweden

Posted 15 October 2013 - 01:15 AM

Ännu en Svensk som söker medspelare! Jag är 33 år från Stockholm, och körde gamla mechwarrior från tvåan o framåt. Älskar mech universumet även fast jag inte är så jätteinsatt i bakgrundstoryn. Jag föredrar att köra Heavy och Assault, men i en grupp kan jag även ses köra Light. Jag är ganska casual just nu då jag inte känner så många som spelar detta härliga spel. Hoppas att detta ändras i framtiden =D Lägg gärna till mig om ni vill köra. Har både TS3, Skype och C3.

#66 Plaguetongue

    Member

  • PipPipPipPipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • 130 posts

Posted 15 October 2013 - 02:11 AM

gött jag och mina polare är på, skapa en guild så joinar vi =)

#67 MordFustang

    Member

  • Pip
  • Ace Of Spades
  • Ace Of Spades
  • 10 posts
  • LocationSweden

Posted 16 October 2013 - 01:44 PM

Tjena!

23-åring från Borås i behov av vettiga personer att spela med!

Jag är färdig med PUG:s nu känner jag och skulle vilja hitta några trevliga personer som vet vad kommunikation är.
Mina enda förhoppningar är att vi kan prata taktik till viss mån och ha mer trevligt än otrevligt, så är inte direkt kräsen :D

Som erfarenhet har jag spelat mechwarrior till och från sedan MW2 mercinaries släpptes i mitten av 90-talet.
Jag har spelat MWO aktivt sedan oktober-november 2012, men aldrig haft en grupp att spela med.

Om det låter intressant så kan du/ni lägga till mig på skype under namnet "alphinus", men MWO-vänlistan fungerar lika bra med mig =)

#68 Kinrove

    Member

  • PipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • FP Veteran - Beta 1
  • 34 posts
  • LocationÄngelholm, Sweden

Posted 08 November 2013 - 10:39 PM

TAW - The Art of Warfare söker fler spelare!

Vi är en stor community på mer än 2300 spelare från hela världen som spelar många olika spel. Vi söker alltid fler till våran EU battalion. Så vill ni spela i grupp med spelare från alla hörn i världen som en del av en stor lycklig familj så besök www.taw.net och släng in en ansökan till oss.

Vi har 2 träningar per vecka om 1 timme där vi alla samlas och spelar i 4-mans/12-mans grupper och i har även ett comp team som tränar 12-man.

Teamspeak: ts.taw.net

Ingen password

Websida: www.taw.net

Ansök och gör introduktionen så ska vi se till att ni får många timmar ihop med ett gött gäng spelare.

#69 ZeUzioz

    Rookie

  • Liquid Metal
  • Liquid Metal
  • 2 posts
  • LocationSweden

Posted 15 January 2014 - 11:33 AM

Thenare!

Adda gärna mig med. Hänger för det mesta på comstar NA och spelar de flesta kvällar.

#70 Lenin

    Rookie

  • The Merciless
  • The Merciless
  • 2 posts

Posted 20 May 2014 - 09:37 AM

Trots namnet så är jag Svensk.**** Yeah. Swarje.

Så om ni ser mig online så spelar jag gärna i grupp.

#71 GabbeLoke

    Rookie

  • 6 posts
  • LocationSölvesborg, Sweden

Posted 02 June 2014 - 11:31 PM

Relativt ny färsking här, iaf till MWO, men varit med sedan 2nd ed TT tror jag :) 37 bast, lirar gärna med grupp

#72 MisterPlanetarian

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Ace Of Spades
  • Ace Of Spades
  • 910 posts
  • LocationStockholm

Posted 05 June 2014 - 04:05 AM

ACES söker. Vi har en del EU medlemmar, mestadels nordamerikaner dock. Det är i stort sett alltid nån som lirar kring sen eftermiddag/tidig kväll eller senare på natten vid amerikansk kväll. Kolla min signatur, du ser detaljerna där.

Edited by MisterPlanetarian, 05 June 2014 - 04:09 AM.


#73 Evil Ed

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Ace Of Spades
  • 527 posts
  • LocationStavanger, Norway

Posted 06 June 2014 - 01:48 AM

GabbeLoke, Templar Mercenary Corps borde du kolla upp. Vi har alltid spelare online, EU-kvällstid är det flera 4-mans igång. Vi har också EU-12-man träning söndag/måndag/torsdag öppen för alla. Fredagar 21:00 svensk tid kör vi avslappnat lobby-lir. Vi har vågar jag påstå den bästa organisationen för träning av både nya och erfarna piloter med väl genomtänkta utbildningsprogram inklusive mentorer för alla nivåer. Tävlingsorganisation såväl som casual play.
Värt att notera är att allt detta är verklighet och inget vi planerar/hoppas göra/tidigare har gjort osv. utan verklighet och på plats idag, alltså inget rekryterar-bs som man bara blir besviken av :rolleyes:

Välkommen in till TeamSpeak: ts30.teamspeak.com

http://templarmercenarycorps.enjin.com

Edited by Evil Ed, 06 June 2014 - 01:53 AM.


#74 GabbeLoke

    Rookie

  • 6 posts
  • LocationSölvesborg, Sweden

Posted 09 June 2014 - 03:06 PM

Jag tackar så mycket, evil ed :-) dock så vet jag inte hur mycket tid man har att spela vecka för vecka, 3 barns far och skift jobb :-) vi är 4 st som börjat lira, och det är redan några svenskar som lagt till mig på vän listan. Men merc grupp, behöver man bryta från FRR då?

#75 W3ss0n

    Rookie

  • The Boombox
  • The Boombox
  • 3 posts

Posted 19 July 2014 - 03:44 PM

Tja! Ny Östgötte-bo Eric från Böxhölm 27år. Hattar o spela med alla jävlar som inte kan hålla kontakten... Så söker nu efter någre Svennar o lira med, adda mig o ha det gött!

#76 RolfS

    Member

  • PipPipPipPipPip
  • Elite Founder
  • Elite Founder
  • 134 posts

Posted 05 August 2014 - 08:53 AM

Jag lirar ibland så om det är någon som behöver en wingman med clan mechar adda mig.

#77 DerClown

    Member

  • Pip
  • 10 posts

Posted 19 August 2014 - 10:21 AM

Duger man om man är Finne och pratar svenska? :lol:

Har spelat MWO redan långt in i beta men aldrig orkat aktivt söka efter grupp/clan att spela med. Nu börjar PUG kanske bli lite småtråkigt, så om det finns behov av spelare så ställer jag gärna.
Kör mestadels heavy och assult. Och här finns det inga clan-mechs...

DerClown är ingame nick så adda gärna. B)

#78 Duke Nedo

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • CS 2023 Top 12 Qualifier
  • CS 2023 Top 12 Qualifier
  • 2,184 posts

Posted 27 August 2014 - 12:19 AM

Kan signa in och säga hej! :P 40 år i år, har fått tvillingar och kan inte längre spela EVE eller andra spel som kräver timmar av oavbrutet spel.... men kan lira MWO på kvällarna. Har spelat sen closed beta och droppar gärna med andra svenskar. Inte alltid jag kan snacka på voicecomms, och någon gång kanske jag måste power down för att ta en skrikande unge, men i övrigt så knäcker jag! :P

Lägg gärna till mig om det är ok!

#79 Revener

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Urban Commando
  • Urban Commando
  • 223 posts
  • LocationSvea Rike

Posted 05 December 2014 - 10:38 AM

Oj Oj här var det dött

#80 Tobbbe

    Rookie

  • The 1 Percent
  • The 1 Percent
  • 5 posts

Posted 13 January 2015 - 03:22 AM

View PostRevener, on 05 December 2014 - 10:38 AM, said:

Oj Oj här var det dött


Kika in här grabbar! :)
http://www.sweclocke...d-spelclockers/





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users