Jump to content

Den Skandinaviske Næve! V2.0 (Nordiske Næve?)


11 replies to this topic

#1 Starkad10

    Member

  • PipPipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • FP Veteran - Beta 1
  • 54 posts
  • LocationDenmark

Posted 20 November 2013 - 10:22 AM

Ohøj!
Nu kan jeg se at den tidligere tråd med "Den skandinaviske næve" er lidt gammel, om man vil. Så jeg sgu tænkte jeg vil starte en ny!
Hvor mange nordiske brødre eller søster er stadig til stedet? Og blev der nogensinde startet en nordisk klan?

#2 anfadern

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Elite Founder
  • Elite Founder
  • 270 posts
  • LocationSweden

Posted 20 November 2013 - 10:28 AM

DEt finns ett gäng svenska r som kör. Mechwarriors Assemble (Nuclear Solutions),
De har en egen TS server. Kolla med Ylande Järven

#3 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 22 November 2013 - 02:04 AM

Jeg er helt sikkert med! add mig skandinaver ;)

Edited by Nekudemus, 22 November 2013 - 05:07 AM.


#4 tommilator

    Member

  • PipPipPip
  • 65 posts
  • LocationZealand, Denmark

Posted 22 November 2013 - 04:07 AM

Problemet med en nordisk klan er at sproget alligevel ender i engelsk på TS. Selv forstår jeg udemærket svensk, men yngre svenskere skifter for der meste til engelsk da de ikke fatter det danske.

Norsk bokmål kunne ligeså godt være finsk i mine ører.

så idéen er cool men hvis vi skal undgå sprog barrieren skal det nok være med nationale kompagnier inden for klanen.

Om der så er nok mech interesserede danskere til det er svært at sige. Jeg mener heller ikke spillet et klar til det niveau af engagement endnu. Måske nå vi kommer ud af beta ;)

#5 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 22 November 2013 - 04:53 AM

View Posttommilator, on 22 November 2013 - 04:07 AM, said:

Måske nå vi kommer ud af beta ;)

spillet er ude af beta :huh:
men håber stadig det kan lade sig give sig, og iden med nationale kompanier er da heller ikke tosset. jeg ville personligt ikke have noget imod at snakke engelsk, men forstår svensk og norsk sådan ok.

Edited by Nekudemus, 22 November 2013 - 05:04 AM.


#6 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 22 November 2013 - 05:14 AM

View Postanfadern, on 20 November 2013 - 10:28 AM, said:

DEt finns ett gäng svenska r som kör. Mechwarriors Assemble (Nuclear Solutions),
De har en egen TS server. Kolla med Ylande Järven

har de en hjemmeside eller noget, hvor man kan få fat på dem?

#7 tommilator

    Member

  • PipPipPip
  • 65 posts
  • LocationZealand, Denmark

Posted 22 November 2013 - 07:06 AM

I gamle dage... var software "feature complete" når man startede beta test. Jeg fulgte livestreamen fra deres releaseparty, og det tog et par dage før mine tæer kunne rettes ud igen. I fraværet af CW havde jeg forventet de i det mindste ville tilbyde en simpel lobby, men istedet var det et sync droppende Lan party.

Jeg har selv set et større It projekt indefra, og ved hvor galt det kan gå med dårlig ledelse og kortsigtede bonusmål. Jeg har dog ikke fantasi til at forestille mig hvad fanden de har gang i her. Det var iaf. Ikke i spillets interesse at man valgte at gå live i september.

Heldigvis er spillet sjovt i små doser, så jeg regner med stadig at være aktiv når og hvis de engang leverer. Men kun fordi det er battletech.

#8 tommilator

    Member

  • PipPipPip
  • 65 posts
  • LocationZealand, Denmark

Posted 22 November 2013 - 07:36 AM

Hvis du er frisk på engelsk har Dansker Mech'ens Isengrim en juleturnering d. 7

http://mwomercs.com/...nt/page__st__20

Kender dem ikke, men hvis det ikke var fordi jeg havde en anden julefrokost den dag kunne jeg godt ha meldt mig som filler, med et par liter julebryg i køleskabet ;)

#9 Starkad10

    Member

  • PipPipPip
  • FP Veteran - Beta 1
  • FP Veteran - Beta 1
  • 54 posts
  • LocationDenmark

Posted 02 December 2013 - 01:23 PM

Jeg kan ligesom fornemme at der ligesom ikke er helt så mange danskere tilbage som jeg håbede på.
Er der dansk/nordisk klan, eller skal vi prøve at bikse en sammen?

#10 DrHat

    Com Guard

  • PipPipPipPipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 260 posts
  • LocationDenmark, capital area

Posted 14 December 2013 - 08:28 AM

Tja jeg er da stadig villig til en hvis grad :unsure:

#11 Nekudemus

    Member

  • PipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 23 posts
  • LocationDenmark

Posted 14 December 2013 - 07:54 PM

View PostDrHat, on 14 December 2013 - 08:28 AM, said:

Tja jeg er da stadig villig til en hvis grad ;)

til en hvis grad? jeg er ikke selv den store leder, hvis du kan sætte noget i værk eller Starkad, så er jeg mega go.

#12 Steinar Bergstol

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Urban Commando
  • Urban Commando
  • 1,622 posts
  • LocationNorway

Posted 25 April 2014 - 04:16 AM

Fremdeles tilstede, men når det gjelder noen Skandinavisk klan så er dessverre ikke jeg med der da jeg allerede er i MUX, en samling av oldinger som pleide å spille på forskjellige Battletech MUX/MUSH/MUSE når de fleste av oss var i høyskole/universitetsalder på 90-tallet. Ikke så veldig aktive (vi er tross alt gamle, så ting går tregere), men en gjeng av oss (to svensker, en hollender, et par amerikanere og meg selv fra Norge) kjører noen group drops hver uke.

Forhåpentlig vil antall spillere som logger på jevnlig ta seg opp igjen når/dersom CW ankommer, men jeg frykter at MWO misbrukte muligheten for det som kunne vært god PR og mange nye spillere ved å ha en langt fra imponerende launch event for et spill som strengt tatt ikke var klart enda.

Men det er fremdeles Battletech, så jeg tramper fremdeles rundt i min Thunderbolt, Dragon eller Griffin og skyter på folk med mer eller mindre hell. :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users