Jump to content

För finska språkande folket, kom hit suomipoika!


79 replies to this topic

#41 SlimJim8519

    Member

  • PipPip
  • 36 posts
  • LocationHämeenlinna Finland

Posted 29 November 2012 - 01:13 PM

Morjesta vaan. Aika nyyppä olen pelin parissa, viimesunnuntaina asensin ja....JUMALAUTA!
Iskee kuin miljoona korkkaria.

Onnistuin murtamaan kylkeni harrastellessa joten nyt pari viikkoa hyvää aikaa mättää MWO:ta :D
Katselen porukoihin liittymistä tarkemmin kun Factionit tulevat, FRR tietysti kiinnostaa koska avaruusviikingit.

#42 MaxFool

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 339 posts
  • LocationHelsinki, Finland

Posted 30 November 2012 - 08:43 PM

Pitänee mainita että BWC:ssäkin on yhden hengen suomalainen sissiryhmä. Dropit on pyörineet 24/7 jo hyvän aikaa. Mukana on sekä kilpailuhenkisesti että vähemmän tosissaan pelaavia, mutta kaikilta vaaditaan kyky tiettyyn kurinalaisuuteen ja kommunikaatioon droppien aikana. Valmiiksi ei tarvitse olla mikään mestari, riittää että osaa oppia kun opetetaan.

Ja kyseessähän on siis mercenary corporation http://the-bwc.com

Edited by MaxFool, 30 November 2012 - 08:45 PM.


#43 Tuhnuttaja

    Rookie

  • 3 posts

Posted 02 December 2012 - 04:34 AM

Tervehdys tännekkin!

Jonkinlaista yhteisöllisyyttä olisi kiva löytää pelistä vielä lisää. Irkistä en ole löytänyt toistaiseksi kuin #ajatar.mwo, missä toki on mukavaa porukkaa hengailemassa, mutta vielä monipuolisempaa porukkaa kaipailisi.

Itse pelailen, kun pääsen. Pari viikkoa nyt jauhettuna ja seuraavan mechin kehitys mielessä. Ikää on jo liikaa, tosin vanhat 90-luvun mechwarriorpelailut pyörivät hyvin mielessä nyt kun tämän pelin löysi :D

Mut joo, pääasiassa pelailen soolona ja yhden rl-kaverin kanssa mumblessa. Kai sitä voisi jotain muutakin jossain välissä harkita, riippuu ny miten tämä peli kehittyy.

Mut ilmoitelkaa jos irkkiin tms. perustelette jotain avoimia kanavia, niin voisin tulla vähintään idlaamaan.

#44 Varil Rau

    Member

  • PipPip
  • 22 posts

Posted 06 December 2012 - 11:48 AM

Ruton kanssa samassa porukassa pelailen. Meil on kait joku 4-5 suomalaista, mut suurin osa porukasta on muualta.

Mukavia jannuja kaikki. Ruton linkistä kannattaa käydä kyselemässä ts3:n tietoja ja tulla testaamaan muutama matsi.

#45 rcmasta

    Member

  • PipPip
  • 21 posts
  • LocationFinland

Posted 06 December 2012 - 07:22 PM

Ajatar Syndicatellekin mahtuu vielä pari, ollaan siis 100% suomalainen porukka. Alunperin piti kerätä porukkaa sieltä sun täältä, mutta jostain näitä suomalaisia vaan valui, joten päätettiin pitää koko homma suomalaisena. Jos ei suurempaa kokemusta löydy, niin opetetaan kyllä ja näin paljon pelanneena täytyy sanoa että hyvin on tuntunut uusille vähemmän taidokkaammillekin oppikin perille menneen.

Kuten Tuhnuttaja sanoi, niin #ajatar.mwo löytyy Quakenetistä, saa tulla ihmettelemään. Quakenetistä löytyy myös ihan perus #mwo.fi

#46 Monkey Bone

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Veteran Founder
  • Veteran Founder
  • 726 posts
  • LocationFinland

Posted 07 December 2012 - 12:40 PM

Nyt ne kyrmyselät ois elitellä ja cataprachtit kohta seuraa;



#47 Kaheli

    Member

  • Pip
  • Overlord
  • Overlord
  • 16 posts
  • LocationFinland

Posted 12 December 2012 - 07:42 AM

Tervehdys kaikille,

Aattelinpa vähän kysellä että oisko kysyntää avoimelle TS3-serverille missä suomipelaajat voisivat jutustella ja pistää pystyyn Grouppeja pelaamista varten? Serveri nimittäin löytyy jo valmiina :)

ps. Saa lisäillä ingamessa friendiksi jos haluaa peliseuraa.

#48 elde

    Member

  • PipPipPip
  • Overlord
  • Overlord
  • 77 posts

Posted 16 December 2012 - 12:19 AM

Huomenta kaikille.

Muutaman pelin olen nyt kerinnyt tätä vääntää, ja kyllä tämä iskee kuin AC/20:n skodella täytetty lapanen. Vielä on paljon treenattavaa ja se oma rooli etsittävää, mutta hauskaa tämä on ollut. Tyhmiä virheitäkin olen tehnyt, esim. streakcatin ostaminen juuri ennen ECM-patchia...

Kaverilistoille saa lisätä, olisi kiva koittaa pelata ihan järjestyneesti noiden pugien lisäksi.

#49 Sgt Helmet

    Member

  • PipPipPipPipPip
  • Knight Errant
  • 101 posts

Posted 17 December 2012 - 04:36 AM

Moro,

Vihdoinkin jostain löyty suomalaisten ingame nimiä :lol: Laittelen randomilla iltasin inviä tulemaan, jos löytyis innokkaita toimintaan. Ite pelailen yleensä vasta klo 22 jälkeen. Saa laittaa myös kutsua tulemaan, jos on tarvetta raskaammalle kalustolle ja pelaajalle, joka ei turhia enää hötkyile. Suht tyytyväinen olen ollut pugailuunkin tähän asti, tosin pataanhan siinä tulee 8-0, jos vastassa on pikkasenkaan organisoidumpaa porukkaa.

Olisin myös kiitollinen tiedosta, jos joku tietää suomi "killan" johon kelpaa myös casual sillointällöin pelaaja mukaan. Jossei nyt aivan aktiivisimpaan rooliin, niin voin tulla myös "täydennysmieheksi", jos joskus on pelaajista puutetta.

#50 Varil Rau

    Member

  • PipPip
  • 22 posts

Posted 17 December 2012 - 07:03 AM

http://mwomercs.com/...etitive-pilots/

Ajatar on ainakin suomalainen poppoo.

Itse pelailen Antares Scorpions nimisessä ryhmittymässä, meillä on sitten porukkaa pisin muailmoo mutta hyvää sakkia kaikki, suomalaisia taitaa rosterista löytyä nelisen kappaletta nyte, eli pelikielenä on Lontoon Murre.

http://antaresscorpions.co.uk on mein osoite, jos tuonne jaksaa kirjautua tai nakata mulle viestiä niin kerron tuon meidän ts3:n tunnukset jotta pääsee mukaan.

http://www.youtube.c...d&v=nt1kbup7ZRw

Edited by Varil Rau, 17 December 2012 - 07:05 AM.


#51 Sgt Helmet

    Member

  • PipPipPipPipPip
  • Knight Errant
  • 101 posts

Posted 17 December 2012 - 12:44 PM

Kiitos infosta. Tuonne ajattareen laitoin hakemuksen sisään tuossa päivällä, katsotaan miten käy. Jatkan sitten tuonne antareksen suuntaan.

#52 Ice

    Member

  • PipPip
  • The Mercenary
  • The Mercenary
  • 20 posts
  • LocationFinland

Posted 24 December 2012 - 10:48 AM

Pari random PUG matsia PlayClaw4 capturesoftaa testaillessa:




FinNexus / muutaman muun kans tässä toistaiseksi pelaillut, saas kyllä nähdä tuleeko niistä mitään sen enempää. Kaverilistoille saa lisätä, mutta en hyväksy jos en jostain(vaikka täältä) nimeä tunnista, no offense :P

-Ice
www.fury.fi
www.sisuguild.fi
www.finnexus.fi

#53 Ironbeast

    Rookie

  • 2 posts
  • LocationFinland

Posted 25 December 2012 - 11:53 PM

Terse vain kaikille myös omasta puolestani. Itse olen semiaktiivinen pilotti kun tuo perhe vie suuremman osan "vapaa-ajasta". Mutta lisäilkää listoille pelissä niin tulen mielelläni ryhmässä rymistelemään kun pelissä nähdään. Ei tuo sooloilu jaksa enää muutenkaan innostaa, kun tulee jatkuvasti hävittyä joidenki urpojen takia jotka syöksyy teräsmiehenä vastapuolen killboxiin.

Jos nyt muuta jauhettavaa keksis sanoa ja herättää keskustelua niin omat lempi mechat on kyllä tuo Muromets ihan sen cbill boostin vuoksi ja ofc atlas k variantti. Saa mukavan tasapainoisen mörön siitä. Milläs muut tykkää ajella?

Edited by Ironbeast, 25 December 2012 - 11:54 PM.


#54 elde

    Member

  • PipPipPip
  • Overlord
  • Overlord
  • 77 posts

Posted 27 December 2012 - 07:20 AM

Kolmella mechillä ajelen itse. Ensimmäisenä ostamani Cplt-A1 jäi ECM-pätsin jälkeen nurkkaan pölyttymään, tosin uusimmassa patchissa siitä on taas ollut jotain hyötyä. Murometsistä olen itse pitänyt myös paljon, se ainakin auttaa rahan grindaamisessa. 3x ballisticsit ei vain itseä lämmitä, pidän enemmän lasereista ja missileistä. Uusin ostos oli D-DC, jolle olen etsinyt itselle sopivaa loudouttia ja nyt se taitaa olla aika lähellä - AC20, 3SSRM ja 2xLL on monipuolinen ja tehokas tapa päästä muista eroon.

#55 Ironbeast

    Rookie

  • 2 posts
  • LocationFinland

Posted 27 December 2012 - 10:29 PM

Tullut tuossa harmiteltua kun ei ole oikein löytynyt suomalaista porukkaa johon liittyä. Tuntuu useimmat hakevan ainoastaan joko hyvin aktiivista pelaajaa kuten Ajatar tai sitten ryhmällä on liian monta peliä alla ja eivät saa riittävästi porukkaa saman pelin ääreen kerrallaan. Olisi hienoa jos esim Ajatar ottaisi vastaan myös semiaktiivisia täydennykseksi.

#56 Murskaaja

    Rookie

  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 2 posts
  • LocationFinland

Posted 28 December 2012 - 12:11 PM

Halloota myös täältä päin! Olen itse pelaillut MWO:ta Founder -ohjelman alusta ja edelleenkään en ole häävinen mechjockey :P Mutta Battletechiä on nuorempana tullut väännettyä ja vieläkin kaapista löytyy pöytäversion säännöt ja iso kasa mechifiguja. Hyvin semiaktiivinen pelailija olen itsekin, kun on perhettä siunaantunut ja työ ja työmatkat vie aika paljon aikaa. Peliaika tuppaa jäämään väistämättä melko vähäiseksi. Nyt joululomilla sain sentään vihdoin grindattua Atlakset Elitelle, jospa joskus jopa Master -taso häämöttäisi... Vastapainona olen sitten ajellut Jennerillä (300XL, 3 SLAS, 2 SSRM) tuhatta ja sataa assaulttien ympärillä rinkiä.

Tommoinen semiaktiivinen suomiporukka TS:llä olisi kyllä mukava, 3 x droppeihin viikossa tiettynä aikana kilpameiningillä mulla ei ole mitään saumaa osallistua, mutta kasuaalimpi häröily kiinnostaisi hyvässä jengissä. Pistän nyt ainakin Kahelille friendikutsua, kun ollaan noissa EVE -piireissä pyöritty :ph34r: Saapi pistää kaverilistalle, jos Atlaskuskin kaveriseura kiinnostaa :D

#57 Juuso Karhu

    Member

  • PipPip
  • Urban Commando
  • Urban Commando
  • 29 posts
  • LocationFinland

Posted 17 January 2013 - 11:42 AM

Closed betasta asti itse tässä pelaillut. Aikaisemmin ollut vähän taukoa kun on ollut muuta hommaa, nyt tosin taas muutamia matseja pelaillut tässä männä päivinä. Mechit ovat tuttuja sitten MW2:n aikojen, Battletech -korttipeliäkin joskus yläasteella tullut pelailtua.

Ei tosin ihan kauheasti nappaa tämä kun matsit ovat nyt lähinnä lähes samaa kauraa kun WoT:ssa. Toivon että tuovat peliin mukaan jotain vähän taktisempia vaihtoehtoja kun pelkän perusmätön. Eipä tuo conquestkaan mitenkään erilaista ole, kun kartat ovat niin pieniä vielä. Mechwarrior Living Legendsin kartat olivat mukavia ja matsit olivat muutenkin jostain syystä viihdyttäviä. Jotain saman kaltaista tähänkin peliin toivoisin.

#58 Wolfegner

    Member

  • PipPip
  • 26 posts
  • LocationFinland

Posted 21 January 2013 - 01:51 AM

View PostIronbeast, on 27 December 2012 - 10:29 PM, said:

Tullut tuossa harmiteltua kun ei ole oikein löytynyt suomalaista porukkaa johon liittyä. Tuntuu useimmat hakevan ainoastaan joko hyvin aktiivista pelaajaa kuten Ajatar tai sitten ryhmällä on liian monta peliä alla ja eivät saa riittävästi porukkaa saman pelin ääreen kerrallaan. Olisi hienoa jos esim Ajatar ottaisi vastaan myös semiaktiivisia täydennykseksi.



Aktiivista porukkaa pääasiassa kyllä rekrytään, mutta meidän mumble on sen verran jo enemmän tai vähemmän semiaktiivisesta porukasta täyttynyt (jäsenien kavereita ja kavereiden kavereita yms.), että ei pahemmin enää tarvitse nirsoilla aktiivisuuden suhteen, kun saadaan jo satunnaisesti toinenkin tiimi kasaan. Pistä vaikka PM / käy applyamässä sivustolla mikäli vielä kiinnostaa ja tule tarkastamaan mikäli meno maistuu.

#59 twibs

    Member

  • PipPipPipPipPipPip
  • 325 posts
  • LocationFinland

Posted 22 January 2013 - 10:22 PM

Aseveljet ™ hakee aina uutta verta MWO puolelle. Useita pelejä meilläkin on alla mutta kyllä tuolla MWO:ssa useimmiten joku pyörii

http://aseveljet.net....php?board=49.0

#60 VXJaeger

    Member

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • The Wrath
  • The Wrath
  • 1,582 posts
  • LocationFinland

Posted 23 January 2013 - 07:19 AM

View Posttwibs, on 22 January 2013 - 10:22 PM, said:

Aseveljet ™ hakee aina uutta verta MWO puolelle. Useita pelejä meilläkin on alla mutta kyllä tuolla MWO:ssa useimmiten joku pyörii

http://aseveljet.net....php?board=49.0


Käytännössä MWOta hakataan keskeytyksettä 16-01 välillä, ja jonkinnäkönen rytmiryhmä tahi jopa pari on kasassa kokoajan. Eiku hakemusta vaan sisään jos ehdot täyttyy, niin kunhan hakemustenkäsittelijä saadaan heräteltyä talviunestaan (vaatinee pari päivää) niin pääseekin jo TSn asennukseen ja tantereille.

Edited by VXJaeger, 28 January 2013 - 03:00 AM.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users