Jump to content

Op med den skandinaviske næve!


155 replies to this topic

#121 Lurvas

    Rookie

  • 1 posts
  • LocationSweden

Posted 26 August 2012 - 05:21 PM

Hejpåer!

Ännu en svensk, ska bli för j*kla kul det här.

#122 Shogun Gaming

    Member

  • PipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 50 posts

Posted 26 August 2012 - 11:08 PM

jeg er begyndt at bruge ts ligeså snart jeg er in game, det jo meget sjovere når man er en fuld gruppe :-) og så kan jeg også lige komme lidt i træning med mit english :-P

#123 karmabo

    Member

  • PipPip
  • The Raider
  • 28 posts
  • LocationSydjylland, Denmark

Posted 26 August 2012 - 11:40 PM

hejsa Kammerater fra det stolte norden er helt ny i MWO men sys iden med et samlet Scandinavien er fantastisk
jeg har desværre ikke råd til en Funder pakke men er det nødvendigt at have det for at vælge en fraktion eller tilføje venner i spillet ?
håber i vil hjælpe mig brødre og søstre

#124 Drow

    Member

  • PipPipPip
  • Knight Errant
  • Knight Errant
  • 62 posts
  • LocationDenmark

Posted 27 August 2012 - 05:18 AM

View Postkarmabo, on 26 August 2012 - 11:40 PM, said:

hejsa Kammerater fra det stolte norden er helt ny i MWO men sys iden med et samlet Scandinavien er fantastisk
jeg har desværre ikke råd til en Funder pakke men er det nødvendigt at have det for at vælge en fraktion eller tilføje venner i spillet ?
håber i vil hjælpe mig brødre og søstre


Hejsa!

Selvom du ikke køber en founder's package, vil du med en del held måske stadigvæk blive inviteret til den lukkende beta.

En founder's package betyder kun, at du på forhånd har købt nogle "premium" måneder og har købt adgang til mechs, der har et andet skin og genererer en smule flere c-bills ved brug heraf.

Det har ingen indflydelse på nogetsomhelst andet i spillet - og giver ingen deciderede fordelle (andet end at du hurtigere får adgang til mechs, unlocks og har en større indtjening efter en endt kamp).

Det jeg måske opnår igennem 2 vundne kampe, vil du også kunne opnå igennem 3 - eller noget tilsvarende.

#125 karmabo

    Member

  • PipPip
  • The Raider
  • 28 posts
  • LocationSydjylland, Denmark

Posted 27 August 2012 - 01:04 PM

View PostDrow, on 27 August 2012 - 05:18 AM, said:


Hejsa!

Selvom du ikke køber en founder's package, vil du med en del held måske stadigvæk blive inviteret til den lukkende beta.

En founder's package betyder kun, at du på forhånd har købt nogle "premium" måneder og har købt adgang til mechs, der har et andet skin og genererer en smule flere c-bills ved brug heraf.

Det har ingen indflydelse på nogetsomhelst andet i spillet - og giver ingen deciderede fordelle (andet end at du hurtigere får adgang til mechs, unlocks og har en større indtjening efter en endt kamp).

Det jeg måske opnår igennem 2 vundne kampe, vil du også kunne opnå igennem 3 - eller noget tilsvarende.




tak kammerat vil jeg lige kikke på så det fungere altså mere eller mindre som world of tanks premium account

#126 Kenyenzie

    Rookie

  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 9 posts
  • LocationIn that scary forest, somewhere in Norway.

Posted 12 September 2012 - 12:56 AM

Hadde vore fint vis alle skandi folka hadde joina opp i en massiv corp eller noe.
Titals vikinger som kommer domminerende mot alle andre.

Bare en tanke.
PS: Glemte sist gang jeg posta her.
*Raises his fist in glory to Scandinavia*

Edited by Doom Drinker, 12 September 2012 - 12:58 AM.


#127 NEXUS 5

    Rookie

  • 3 posts

Posted 12 September 2012 - 01:42 AM

Danmark her!

Kan kun sige - glæd jer til når spillet går guld (eller bare i open beta) - er selv med i closed beta. Og spillet ER FOR FEDT!!!

MWLL ser også godt ud - men i forhold til MWO, så føles det bare halvfærdigt. Der er naturligvis elementer i MWLL jeg så i MWO - men kan ikke sige noget uden at bryde NDA'en.

Jeg kan på INGEN MÅDE se hvordan det skulle kunne gå galt med det her. Har selv spillet on/off siden MW2 - ingen tabletop her. Er ikke meget bevandret udi BT-universet, men har da læst lidt om succession-krigene. Syntes bare det er utroligt så meget historie der er - fantastisk.

Er forresten også døv, så der bliver ikke tale om TeamSpeak for mit vedkommende - og ja jeg ved godt det er ærgerligt, men der er jo en chatfunktion (heldigvis) så jeg håber da at kunne spille med nogle skandinaver på trods af mit handicap :(

Vel mødt! Rise, the fist of Scandinavia, rise!

/NEXUS 5

Edited by NEXUS 5, 12 September 2012 - 02:05 AM.


#128 karmabo

    Member

  • PipPip
  • The Raider
  • 28 posts
  • LocationSydjylland, Denmark

Posted 17 September 2012 - 12:59 PM

er der en scandinavisk ts og hvad er adressen

#129 Shogun Gaming

    Member

  • PipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 50 posts

Posted 17 September 2012 - 11:06 PM

der er en dansk kanal på ts hvor man selv kan lave flere kanaler, adressen står i beta forummet

#130 DrHat

    Com Guard

  • PipPipPipPipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 260 posts
  • LocationDenmark, capital area

Posted 21 September 2012 - 01:50 AM

Tak for hjælpen alle jere rare mennesker, det gør faktisk at jeg ikke behøver at bekymre mig særlig ofte om den skandinaviske del af forummet :)

#131 Steeltoe

    Rookie

  • 2 posts

Posted 21 September 2012 - 08:15 AM

En Svensk till här.
Upp med näven

#132 Wargtass

    Member

  • Pip
  • Overlord
  • Overlord
  • 17 posts

Posted 05 October 2012 - 08:28 AM

Hur många Nordbor är vi egentligen här? Vore kul att kliva över den internationella punchlinen och faktiskt bilda någon slags super-Rasalhague-faction när det väl kommer in i bilden. Nordbor ska ju hänga ihop, när allt kommer omkring... :ph34r:

#133 Fimbul

    Member

  • Pip
  • 11 posts
  • LocationNorway

Posted 12 October 2012 - 02:40 PM

Hei hei ^^ enda en Normann som må hilse på

*Løfter knyttneven

#134 Thulez

    Rookie

  • 1 posts
  • LocationDenmark

Posted 12 October 2012 - 11:07 PM

View Postmrwtfdk, on 28 May 2012 - 07:43 AM, said:

man kan vel sige jeg er den grønlandske viking!!!!!! :D go FRR!!!!!!!!!
(jeg er halv dansker og halv grønlænder tehe!)




Jamen nu er vi 2 halv eskimoer :P
Hey er selv halv eski/dansk, har ikke spillet siden mechwarrior 1, så det her ser meget spænde ud ^_^
Er meget KLAR på betaen nu ^^

#135 karmabo

    Member

  • PipPip
  • The Raider
  • 28 posts
  • LocationSydjylland, Denmark

Posted 21 October 2012 - 09:48 PM

er på den uofficelle ts næsten hver aften sys dog desværre ikke jeg ser så mange nordboere kan kun anbefale serveren da den bla er et super sted at få mwo relateret hjælp

#136 SpritZzz

    Member

  • Pip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 15 posts
  • LocationDenmark

Posted 22 October 2012 - 12:17 PM

ja for dælen ser mange gange karmabo derinde men så stopper det da også der!
så kom nu ud af busken og begynd at spille sammen det er meget sjover og nemmere i en gruppe på 8

Edited by SpritZzz, 22 October 2012 - 12:18 PM.


#137 Shogun Gaming

    Member

  • PipPipPip
  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 50 posts

Posted 23 October 2012 - 09:26 AM

jeg har også været meget aktiv derinde, men jeg holder lidt semi pause fra spillet pga flytning og div, men vender stærkt tilbage når der hersker mindre flytte kaos

#138 Technocentrisme

    Member

  • Pip
  • The Fearless
  • The Fearless
  • 16 posts
  • LocationDenmark

Posted 27 October 2012 - 06:53 AM

Så må jeg vel hoppe ind i kampen ;)

#139 Calenhad

    Rookie

  • Legendary Founder
  • Legendary Founder
  • 5 posts
  • LocationNorway

Posted 30 October 2012 - 01:41 AM

Her kommer enda en nordmann! \m/ :)

#140 Norsel

    Member

  • Pip
  • Elite Founder
  • Elite Founder
  • 10 posts
  • LocationDenmark

Posted 03 November 2012 - 11:05 AM

op med næven ! .... endnu en dansker melder sig under skandinaviske fælles flag !!
super cool :)

*løfter næven*

Norsel OUT





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users